2006我難忘的心上人演唱會(八)傷心情歌










演唱 :周玉美

sipaqauqaung

(一)

sinamazan lja ni kaka, sinamazan lja ni kaka ya en,   ailja qauqaungu
來拜訪             朋友  來拜訪            朋友    我們        哭
(心儀的朋友來訪,卻留下傷心的淚水)

nu maitucu lja muri emudanga men,  itima lja napenaula
     如此         將     怎麼辦  我們  誰          憐憫
(這樣的結局,我該怎麼辦,誰能了解我的痛苦)

(siumaumaulj 副歌)
saka nu ayaya itjen, tjakudayin, suqelam e sun tjanuamen.
            說     我們  怎麼辦    不喜歡     你   我們
(妳並不喜歡我,這叫我怎麼辦)

(二)

inuda men nu maljad kaka, alja galangen pailja, galangen a timaimanga
如何 我們    創造   朋友        嫌棄                嫌棄         任何人
(朋友們啊,造物者怎麼造我的,我竟然被所有的人嫌棄)

itima lja napenaula lja, tjanuamen amapulju tiaen
誰          憐憫             對我們    可憐       我
 (誰能可憐我這個身世悽涼的人的處境)

(siumaumaulj)
sa nu ayaya itjen, tjakudain, ipiliqmun tja nuamen.
         說     我們  怎麼辦    嫌棄     對   我們
(妳並不喜歡我,這叫我怎麼辦)

(三)

kavalalja tja miamilingan,  nu    tja     ipaqenetjan ne'a  nuri namaya uta
羨慕            故事           如果 我們  回憶         沒有      一樣    也
(當我們追憶那些美麗的故事,卻發現這些故事與我們完全不同)

inungida tja siumaumalj, tja        kai tja         ljikayan kaka
如何           重新         我們的 話  我們的  玩笑     朋友
(我們是否重新來過,尋回往日的歡樂)

(siumaumaulj)
saka nu aya itjen tjakudain a ti lemas a malain kaka
            說  我們  怎麼作       神       安排    朋友
(我該怎麼作呢?這一切都是神在安排)

arrow
arrow
    全站熱搜

    julienbike 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()